onsdag 28. oktober 2009

En slags introduksjon

Ja, da har jeg "endelig" opprettet min egen blogg, etter å ha smuglest rundtforbi en stund... Egentlig en stund siden jeg opprettet bloggen min også, men har hatt litt startproblemer. Hvordan begynner man egentlig en blogg?

Jeg er fremdeles litt usikker på hva jeg kommer til å skrive mest om her, og hvor ofte jeg kommer til å klare og skrive. Det kommer nok til å handle mest om min hverdag og hvordan det er å være meg. Jeg har slitt en del psykisk opp igjennom årene, men tørr påstå at jeg er på god vei oppover. Det som fremdeles henger igjen er mitt problematiske forhold til mat, kropp og følelser, samt depresjoner.

Siden jeg enda ikke helt vet hvordan denne bloggen kommer til å utarte seg, velger jeg foreløpig å ikke vise navnet mitt i bloggen.

Var det noe mer da?
Nei?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar